پارچه مناسب برای روکش کولر

بررسی کاربرد روکش کولر

روکش کولر در واقع پوششی است که جهت محافظت از بدنه کولر از آن استفاده خواهد شد. در واقع روکش کولر در دو فصل سرما که از کولر آّبی هیچ استفاده ای نخواهد شد، کاربرد خواهند داشت.

با توجه به کارایی محافظ مذکور، از هر نوع پارچه ای برای تولید روکش مناسب نمی باشد. بنابراین در ادامه این مقاله، توسط فروشگاه معتبر اترس چادر به بررسی مناسب ترین نوع پارچه ها جهت تولید پارچه محافظ کولر خواهیم پرداخت.

چه نوع پارچه ای برای روکش کولر مناسب است؟

پارچه های محافظتی بدنه کولر های آبی، در مواقع پر بارش کاربرد خواهند داشت. بنابراین پارچه های ضد آب مناسب برای تولید چنین پوشش هایی می باشد.

همچنین از آنجا که اکثر کولر های آبی در سطح باز قرار دارند، باید از نوع پارچه ای استفاده شود که در برابر تابش شدید آفتاب نیز مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

بنابراین برای تولید و تهیه بهترین و مناسب ترین نوع پوشش های محافظتی بدنه کولر های آبی، پارچه های برزنتی پیشنهاد می شوند.

نحوه نصب پوشش برزنتی محافظ بدنه کولر

طراحی فوق العاده این پوشش ها به گونه ای می باشد که به هنگام نصب آن هیچ نیازی به جدا سازی کانال کولر نخواهد بود. در واقع تنها کافی است پوشش را بر روی سطح بدنه قرار داده و بر روی چهار طرف کولر آن را تنظیم نمایید.

به این ترتیب محافظی کاربردی بر روی بدنه کولر قرار می گیرد تا در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و نفوذ آب به درون کولر جلوگیری شود.

مزایا استفاده از پوشش محافظ کولر

با توجه به مطالب فوق، پارچه پوشش محافظ کولر های آبی معمولا نوعی از پارچه برزنتی می باشد. بنابراین با در نظر داشتن این نکته، با کمک تیم اترس گروپ به معرفی مزایا این محصول خواهیم پرداخت.

  • جلوگیری از اکسید شدن بدنه کولر
  • محافظ پوشال ها و جلوگیری از نفوذ خاک به درون آن ها
  • ایجاد مانع مقابل نفوذ هوای سرد از طریق دریچه های کولر
  • محافظ بدنه در برابر بارش باران و تگرگ

نتیجه گیری

با در نظر داشتن مطالب مذکور، پیشنهاد می شود پارچه روکش کولر مورد نظر را از جنس پارچه های مستحکم برزنتی انتخاب کرده تا از سلامت دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین جهت تهیه روکش کولر برزنتی مناسب به فروشگاه اترس چادر مراجعه کرده و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید