برزنت نانو

پارچه چادر ماشین اترس چادر

پارچه چادر ماشین را می توان از انواع پارچه های ضد آب موجود در بازار مانند برزنت انتخاب کرد. گاهی از سایر پوشش های مقاوم نیز برای دوخت چادر انواع خودرو مانند پراید، تیبا، ساینا، کوییک، پژو و … نیز استفاده می کنند. امروزه مدل های آماده نیز در بازار موجود است.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

این پارچه ها ویژگی هایی مانند جلوگیری از تعریق و قابلیت نفوذ هوا را دارند. این پوشش ها از پارچه پلی استر تهیه می شوند. یکی از مزایای این پوشش علاوه بر استحکام بالا، سبکی و وزن کم آن است. از این رو به راحتی می توان آن را جابه جا کرد. روش استفاده از آن نیز بسیار آسان است. برخی از مزایای این نوع پارچه ها شامل موارد زیر است:

  • مناسب برای انواع خودرو
  • سبک و کم وزن
  • جلوگیری از تعریق
  • نفوذ هوا به داخل
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت
  • محافظت از خودرو در برابر نور خورشید
پارچه چادر ماشین

پارچه چادر ماشین

قیمت چادر خودرو ضد آب

همانطور که گفته شد چادر خودرو ممکن است از پارچه های متنوعی تهیه شود. این موضوع می تواند روی قیمت پارچه چادر ماشین تاثیر داشته باشد. البته قیمت هر نوع پارچه نیز به صورت روزانه قابل استعلام است. اغلب برندهای تولیدکننده این پوشش ضد آب، از پلی استر برای تولید چادر استفاده می کنند. اما این پوشش همیشه به کار نمی رود و ممکن است از سایر انواع پارچه های برزنتی برای این کار استفاده شود.

قیمت چادر ماشین ضد آب باید در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته باشد. اما از نفوذ نور خورشید جلوگیری کند. به ویژه اشعه های مضر آن که موجب آسیب به خودرو می شوند و می توانند به رنگ و ظاهر خودرو آسیب بزنند. این پوشش در پارکینگ های روباز بیشتر کاربرد دارد.

اترس چادر

 

گروه تولیدی اترس چادر عرضه کننده و تولید کننده برترین چادرهای برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در کشور است که تاکنون توانسته بیشتر از 50 پروژه بزرگ دولتی و ارگانی را به صورت کامل اجرایی کند.

اترس چادر اولین و بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع پارچه های برزنت و چادرهای برزنتی در کشور.

 

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

چادر ماشین پراید

برخی از چادرها به گونه ای طراحی می شوند که برای پوشش تمامی خودروهای تولید شده در ایران مناسب باشند. یکی از خودرو ها نیز پراید است. البته بهتر است از چادرهایی استفاده شود که برای تمامی خودروها کاربرد دارند. در این صورت در صورت تعویض خودرو نیازی به تعویض چادر نخواهید داشت.

توجه به جنس پارچه در هنگام خرید چادر ماشین پراید موجب می شود که پوشش مناسبی را خریداری کنید. فروش اینترنتی پارچه برای چادر خودرو نیز از طریق سایت قابل انجام است. این روش موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود و نیازی به مراجعه حضوری برای خرید پارچه برزنت نیز نخواهید داشت.

قیمت پارچه برزنتی چادر ماشین

پارچه برزنتی به دلیل انواع مختلفش، دارای قیمت های متفاوتی است. البته این قیمت ها نیز روزانه در حال تغییر هستند و نمی توان قیمت ثابتی را برای این نوع پارچه در نظر گرفت. از این رو قبل از خرید باید از جنس پارچه مطلع باشید تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید. البته برزنت از ارزان ترین پارچه های موجود در بازار است و از این رو طرفداران بسیار زیادی دارد.

به طور کلی پارچه های مورد استفاده برای پوشش خودروها باید دارای مقاومت و ویژگی های ذکر شده باشند. در غیر این صورت بعد از مدتی خودرو با وجود چادر نیز دچار آسیب خواهد شد.

اترس چادر

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید