پرده های مگنتی

پرده توری مگنتی

پرده توری مگنتی با مگنتینک در تابستان کاربرد بسیار زیادی دارد. در فصول گرم حشراتی مانند پشه و مگس به منزل، مغازه و فروشگاه وارد می شوند. برای جلوگیری از حشرات موذی به داخل باید چه کار کرد؟ پرده مغناطیسی یک انتخاب بسیار مناسب از برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل. توری پنجره آهنربایی برای درب و پنجره کاربرد دارد.

این محصول پرفروش در ابعاد مختلفی تولید می شود. معمولا اندازه آن برای یک درب ورودی در حدود 210 ارتفاع و 90 عرض است. درب توری مگنتی ساخت ایران است و کیفیت بالایی دارد.

گروه تولید اترس چادر: عرضه کننده انواع چادرهای برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنت و پارچه های برزنتی ضد آب و نسوز است.

خرید پرده مغناطیسی مغازه

اکثر مغازه دارن و کسانی که فروشگاه دارند، در فصل تابستان با مشکل ورود حشرات مواجه هستند. پرده توری مگنتی موجب می شود که بعد از عبور افراد و مشتریان به مغازه، بلافاصله درب بسته شود. بسته شدن سریع درب به خاطر وجود یک آهنربای قوی است. برخی از افراد از دربهای اتوماتیک استفاده می کنند.

اما مشکل این دربها عدم ورود هوای آزاد به داخل است. بنابراین استفاده از درب توری مگنتینک می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این محصول هوای تازه را وارد فروشگاه می کند و از همینطور از ورود حشرات نیز جلوگیری می کند.

درب توری مگنتی به صورت دو  تکه طراحی شده است. وزن این توری بسیار کم و سبک است. فقط با دست امکان شستشوی درب توری ممکن است. برای اطلاع از قیمت با بخش فروش در تماس باشید.

 

قیمت درب توری مغناطیسی چند است؟

ابعاد درب ورودی تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت پرده توری مگنتی دارد. این محصول بسیار کاربردی است و دارای دوام بسیار بالایی است. در صورت نصب در مقابل آفتاب نیز دوام بسیار زیادی خواهد داشت و دچار آسیب نخواهد شد. بنابراین با تهیه یک درب توری، دیگر تا سالها نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. همین امر موجب پرفروش شدن این محصول شده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید