ویژگی ممتاز چادر لمینت

چادر لمینت وارداتی

چادر لمیت وارداتی یک محصول بسیار با کیفیت می باشد. از آنجا که پارچه ی مورد استفاده در آن از جنس برزنت است خاصیت نفوذ ناپذیری بالایی در برابر رطوبت و مایعات دارد.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

 

ویژگی ممتاز چادر لمینت

ویژگی ممتاز چادر لمینت

پارچه های برزنت در بین منسوجات بسیار مقاوم و با دوام می باشند چادر لمینت وارداتی یک محصول پر فروش می باشد که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. کشش خوب چادر لمینت از ویژگی های بارز این محصول می باشد. لمینت در واقع یک لایه محافظ می باشد که سبب می شود پارچه نسبت به عبور هر گونه رطوبتی مقاوم شود. از پارچه لمینت علاوه بر کاور کردن برای پوشش دهی سقف نیر استفاده می شود. از ویژگی های اصلی چادر لینمت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عمر طولانی و بسیار بالا این پارچه
  • مقاومت بالا در برابر بارش های شدید فصلی
  • عملکرد عایق وار آن در برابر نفوذ اشعه ی خورشیدی
  • محافظت در برابر نفوذ حشرات موذی
  • خاصیت ضد اسیدی پارچه ی برزنتی لمینت

 

موارد استفاده از چادر لمینت

موارد استفاده از چادر لمینت بسیاز فراوان می باشد. کلا پارچه های لمینت در ساخت انواع وسایل یک بار مصرف پزشکی و بیمارستانی، صنعت کشاورزی و لمینت پارچه های مبلی پر کاربرد می باشد. این پارچه ها معمولا با روکش انواع لمینت مانند فویل آلومینیوم به وجود می آیند.

همان طور که می دانیم برزنت گونه های متفاوتی دارد. پارچه های لمینت در زیر مجموعه ی پارچه های برزنت قرار می گیرد. با واردات خوب این پارچه ی برزنت خارجی، چادر لمینت توانسته بازار پر رونقی در کشورمان به دست بیاورد. از هر جهت می توان پارچه لمینت را جزء مرغوب ترین نوع  پارچه برزنتی دانست. این محصول با وجود داشتن وزنی نسبتا پایین دارای دوام بسیار بالایی می باشد. اصولا لمینت را می توان در کاور کردن سطح استخر، وکیوم محصولات صنعتی و چادر های جدا کننده فضا و… غیره مورد استفاده قرار دهیم.

 

نمایندگی های فروش چادر لمینت

نمایندگی های فروش چادر لمیت در کشور را میتوان با یک سرچ ساده گوگل پیدا نمود. فروش چادر لمینت به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می پذیرد. امروزه هر دو روش بسیار مورد اقبال عموم قرار گرفته است. با ورود کسب و کارهای اینترنتی در بازار مجازی، می توان از آن به عنوان یک روش مدرن در خرید محصول مورد نظر نام برد. ولی همیشه باید به این نکته توجه داشته باشیم که خرید اینترنتی محصولات برزنتی حتما از فروشگاه های معتبر انجام پذیرد.

چادر لمینت با خصوصیات منحصر به فردی که دارا می باشد حتما باید از مراکز ویژگی فروش این محصول صورت پذیرد. از اترس چادر می توان به عنوان مهم ترین مرکز فروش چادر لمیت در تهران و فردیس کرج نام برد. فروش در این مجموعه با کادر حرفا ای به صورت حضوری و غیر حضوری امکلن پذیر می باشد. این برزنت ضد آب با کاربردهای فراوانی که دارا می باشد می تواند انتخابی شایسته برای کاور کردن و پوشش دهی محصولات و فضا ها باشد. به علت طول عمر بالای برزنت لمینت ما می توانیم با خیالی آسوده یک خرید بسیار مقرون به صرفه داشته باشیم.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید