پارچه ترانزیتی 300 گرمی

کاربردهای برزنت 300گرمی

کاربردهای برزنت 300گرمی را در اینجا به تفصیل شرح می دهیم. این پارچه برزنتی سبک دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. همان طور که می دانیم خاصیت ضد آب بودن آن جزء ویژگی های بارز این برزنت محسوب می  شود.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

چادر ترانزیتی

چادر ترانزیتی

یکی از کاربردهای برزنت 300گرمی روکش کردن محموله ها در حمل و نقل جاده ای می باشد. برزنت های کانتینری یا همان مشمع کانتینری امروزه نقش مهمی در نقل و انتقالات ترانزیتی ایفا می می کند. با توجه به وزن پایین برزنت 300گرمی، می توان آن را به راحتی جابه جا کرد.و این خود یک مزیت محسوب می شود. برزنت 300گرمی دارای یکسری ویژگی های مشترک با سایر انواع برزنت می باشد که در اینجا به اختصار آن ها را عنوان می کنیم :

  • خاصیت نسوز بودن این برزنت
  • عایقی مقاوم در برابر محیط های نمناک و حتی پر بارش
  • سبک و کم وزن ولی در عین حال دارای استقامت بالا
  • تنوع در طرح و رنگ
  • فروش عمده و جزیی
  • قیمت پایین و به صرفه بودن آن

ضد حریق بودن برزنت 300 گرمی

ضد حریق بودن برزنت 300 گرمی یکی از آن خصیصه هایی است که باعث شده افراد زیادی به دنبال این برزنت باشند. مواد تشکیل دهنده این برزنت ترکیبی از نخ پنیه و پلی استر می باشد. همین امر موجب به وجود آمدن این ویژگی بی نظیر در این پارچه ی برزنتی شده است. این برزنت می تواند استقامت بالایی در برابر افزایش دمای محیطی از خود نشان دهد. در حقیقت برزنت 300 گرمی عایقی امن برای کاور کردن محموله شما محسوب می شود.

این پارچه برزنتی به واسطه ی  وزن پایین و سبک بودن به شدت نرم و قابل انعطاف می باشد. به گونه ای که شما می توانید هر محصولی را با وجود حجم های مختلف با این پارچه برزنتی پوشش دهید. یکی دیگر از خصوصیات این برزنت استقامت بالا در برابر پوسیدگی و فرسایس می باشد. اشیاء نوک تیز یا لبه ی برنده ی برخی محصولات کاور شده به راحتی نمی توانند باعث پارگی این برزنت شوند. از آنجایی این پارچه از تار و پود متراکم و به هم فشرده ای برخوردار است  می توان از آن به عنوان یک پارچه برزنتی با طول عمر بالا نام برد.

فروش  برزنت 300 گرمی

فروش برزنت 300 گرمی در نمایندگی های مجاز که مربوط به خرید و فروش محصولات برزنتی می باشند صورت می پذیرد. برزنت 300گرمی  نسبت به برزنت های مشابه ولی با وزن بالاتر فروش نسبتا خوبی دارد. این برزنت جزء دسته ی پارچه های ضدآبی می باشد که علاوه بر مصرف صنعتی، در مصارف خانگی نیز بسیار پر کاربرد می باشد. امروز با توجه به تحولی که اینترنت در دنیای خرید و فروش ایجاد کرده شما می توانید به دو شیوه ی حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.

شما در هر نقطه از کشور که باشید با یک تماس می توانید پارچه ی برزنتی مورد نظر خود را از مراکز فروش معتبر سفارش دهید. عموما ارسال این محصول به راحتی به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید