چتر توریسم

پخش چتر سایبان و چتر توریسم

مرکز پخش چتر سایبان و چتر توریسم

چتر توریسم از نمونه تجهیزاتی است که با به کار بردن پارچه های ضخیم تولید می شود. این محصول کاربردی قابلیت استقامت در برابر شرایط محیطی نا مساعد و بارش های شدید را خواهند داشت.

معرفی منطقه گردشگری : مقاله ای از اترس چادر/ اترس چادر اولین و بزرگترین تولید کننده انواع محصولات برزنتی: مانند: چادرهای برزنتی. چادر برزنت، پارچه برزنتی، چتر توریسم ، چادرهای کمپ و بسیاری دیگر از وسایلی که مرتبط با سازهای اسپیس فریم و محصولات برزنتی است.  

این نوع چتر ها می توانند از نوع محصول های وارداتی محسوب شوند. با این حال امروزه با توجه به افزایش صادرات و تولید بیشتر پارچه های برزنتی، نیازی به وارد کردن این محصولات نخواهد بود.

کاربرد چتر توریسم

این چتر ها قابلیت استفاده در فضا های باز را خواهند داشت. در واقع در محیط هایی همچون تالار ها، ویلا ها، باغ ها و رستوران ها از چتر های مذکور استفاده می شود.

جهت تهیه این تجهیزات کاربردی توصیه می شود که به مراکز تولید کننده و بخش کننده مراجعه نمایید. این گونه مراکز با حذف واسطه، محصولات مورد نظر را با قیمت کمتر و مناسب تری عرضه خواهند کرد.

همچنین برخی از سایبان های چتری محصول تولیدی های داخل کشور هستند و برخی دیگر وارد شده از کشور های همسایه خواهند بود. بنابراین بسیار طبیعی است که با نوسان های شدید قیمت ها مواجه باشید.

چادر برزنتی و پارچه برزنتی

همانطور که اشاره شد، جهت تهیه و تولید این نوع از تجهیزات کاربردی می بایست از پارچه های ضخیم، ضد آب و غیر قابل نفوذ استفاده شود. بنابراین می توانید جهت تهیه این محصولات به کارگاه های تولید کننده انواع پارچه ها و محصولات برزنتی مراجعه نمایید.

بررسی تولیدی

در کارگاه ها و تولیدی های مذکور انواع سایبان ها تهیه و عرضه می شوند. این چتر ها در قطر های 3 متری به فروش می رسند، البته وابسته به سلیقه مشتری و خریدار قابلیت سفارش گذاری نیز وجود دارد.

همچنین برای تهیه و طراحی این قطعات، انواع مختلفی از مصالح و مواد اولیه را استفاده خواهند کرد. به همین علت چتر هایی که با استفاده از مواد اولیه مرغوب ترین ساخته می شوند دارای قیمت بالا تری نیز خواهند بود.

مرکز فروش چتر سایبان پایه وسط

چتر توریسم یا چتر سایبان پایه وسط از کاربردی ترین و متداول ترین نوع تجهیزات برزنتی محس.ب می شوند. این چتر ها دارای وزن مناسب، تنوع، کیفیت بالا و قیمت به نسبت ارزان تری از نمونه های خارجی هستند.

البته چتر پایه بغل قابلیت بیشتر برای پوشش دهی دارد. به این معنی که در تابستان و زمستان سطح بیشتری را پوشش می‌دهد.

بنابراین می توان گفت: فروش چتر معمولا به صورت عمده یا تکی است. مرکز پخش چتر سایبان از طریق آنلاین یا حضوری خدمات خود را ارائه می‌دهد

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید