چتر های

چتر پایه بغل آفتابگیر (چتر توریسم)

چتر پایه بغل آفتابگیر همان چتر پایه کنار است. کاربرد اصلی سایبان چتری به عنوان مبلمان ویلا و حیاط برای جلوگیری از عبور نور خورشید و نفوذ رطوبت ناشی از باران و برف است.

 چتر باغی قیمت متنوعی دارد و این با توجه به ویژگی و امکانات چتر تعیین می شود. بنابراین ویژگی های چترهایی که پایه آن در کنار قرار دارد با چتر پایه وسط تفاوت دارد. در نتیجه این نوع چتر ممکن است با توجه به بزرگی و کوچکی و یا قطر دارای قیمت های متنوعی باشد. قیمت چتر آفتابگیر علاوه بر این عوامل به قیمت روز بازار نیز بستگی دارد.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های برزنتی، برزنت، چادرهای برزنتی مسافرتی و وسایل مربوطه است.

قیمت چتر پایه کنار

هزینه تهیه چتر پایه کنار یا همان چتر پایه بغل را می توانید از طریق تماس با بخش فروش مطلع شوید. در این بخش کارشناسان شما را از قیمت های روز مطلع خواهند کرد. فروش چتر آفتابگیر نیز با توجه به همان امکانات انجام می شود. به عنوان مثال یک چتر با کیفیت با قابلیت تنظیم ارتفاع طبیعتا از چتر ساده قیمت بیشتری دارد.

در نتیجه چتر بهتر، فروش بیشتری نیز خواهد داشت. انواع چتر سایبان با قیمت های متنوعی در بازار به فروش می رسند. این محصولات همگی دارای ویژگی های متنوع هستند. شما می توانید از طریق آنلاین و اینترنتی یا حضوری، انواع سایبان چتری را خریداری کنید. فروش چتر باغی پایه کنار در پیج انجام می شود.

خرید چتر پایه بغل آفتابگیر

از نام های متنوعی برای نام گذاری چتر پایه بغل آفتابگیر استفاده می شود. به عنوان مثال چتر ویلایی، چتر آفتابگیر، چتر رستورانی و … از نام‌های مختلف برای این نوع چتر است. به همین دلیل با توجه به نوع چتر می‎توان اسم مشخصی برای آن تعیین کرد. به چترهای مورد استفاده در رستوران، رستورانی گفته می شود. چتر آفتابگیر دستی را می توانید با استفاده از دست باز و بسته کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و به عنوان یک چتر پایه بغل کاربرد دارد.

برزنت یکی از با کیفیت ترین محصولات برای تولیدات مسافری و تفریحی است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید