چادر نظامی

مناسب ترین پارچه برزنتی برای چادر برزنتی نظامی

درباره چادر برزنتی نظامی

چادر برزنتی نظامی، یکی از پر کاربرد ترین نوع چادر های موجود هستند. این چادر ها به گونه ای طراحی شده اند که قابل استفاده در هر موقعیت مکانی و شرایط جوی متنوع باشند.

این چادر ها دارای میله ها و سازه هایی هستند که به عنوان اسکلت چادر برزنتی محسوب می شود. استفاده از سازه مذکور موجب اسقامت بیشتر چادر ها در برابر وزش باد های شدید و بارش های سیل آسا خواهد شد.

به طور کلی با در نظر داشتن حساسیت کارایی این نوع چادر ها، بسیار حائز اهمیت است که مستحکم و با استقامت بالایی ساخته شوند.

برزنت مناسب برای ساخت این محصول

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، مقاومت و استحکام بالا این محصولات از ویژگی های بارز آن ها می باشد. برزنت به کاربرده شده در دوخت این چادر ها قابلیت تنفس و گردش هوا داشته و در برابر حرارت بسیار بالا مقاومت بسیاری بالایی خواهند داشت.

همچنین این چادر ها همچون سایر محصولات برزنتی غیر قابل نفوذ آب و رطوبت می باشند. با در نظر داشتن تمامی مشخصات مذکور، برای تهیه این پناهگاه های کاربردی از برزنت های 3 لا 6 لا استفاده خواهد شد.

مشخصات برزنت 3 لا 6 لا

این نوع از پارچه های برزنتی بسیار با دوام و ضخیم هستند. برزنت مذکور از بهترین نوع برزنت موجود در بازار می باشند که کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب می باشند.

این پارچه با توجه به ضخامت بالا بافت آن، دارای وزن 730 گرم در هر متر مربع خواهد بود، همچنین بافت این پارچه از ترکیب مواد طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر تولید خواهد شد.

خلاصه مطالب

چادر برزنتی نظامی از سنگین ترین پارچه های برزنتی موجود، یعنی برزنت های 3 لا 6 لا تولید می شوند. با توجه به حساسیت کاربری این سازه ها، توصیه می شود از تولیدکنندگان یا فروشگاه های معتبر که دارنده خدمات پس از فروش هستند تهیه شوند.

فروشگاه اترس چادر با تولید انواع محصولات برزنتی و ارائه انواع خدمات پس از فروش یکی از تولیدکنندگان این محصولات محسوب خواهد شد. همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصلات برزنتی مورد نظر با کارشناسان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید