برزنت ترازیتی

پارچه کانتینری مناسب چادر کانتینری

پارچه کانتینری مناسب چادر کانتینری (چادر برزنتی از جنس پارچه برزنت) یکی از انواع پارچه های مقاوم و با دوام می باشد. مشمع کانتینری و پارچه های ترازیتی کاربرد بسیار گسترده ای در پوشش بار و کالا دارند. این پارچه ها معمولا در عرض های 4 متر تولید و عرضه می شوند. برزنت کانتینری ضد آب برای روکش کالا در کامیون ، تریلی و وانت به کار می رود.

قیمت چادر کانتینری

قیمت چادر کانتینری با توجه به کیفیت و عرض آن تعیین می شود. چادر پوشش کالا با قیمت ها ارزان به مشتریان عرضه می شوند. این چادر ها را می توان چندین بار استفاده کرد و بسیار به صرفه و اقتصادی هستند. حجم کم و سبکی آنها نیز از دلایل محبوبیت این محصولات است.

ویژگی های پارچه کانتینری

همانطور که می دانید ضد آب بودن یکی از خاصیت های اصلی پارچه ها برزنتی می باشد. جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب باران به داخل از ویژگی های اصلی مشمع های کانتینری می باشد. یک ویژگی مهم دیگر غیر قابل اشتعال بودن یا نسوز بودن آنهاست. این پارچه ها به عنوان پوشش های خود خاموش شونده شناخته شده اند.

مقاومت در برابر اشعه یو وی از دیگر ویژگی ها چادر کانتینری می باشد. در مرکز فروش پارچه کانتینری می‌تواند انواع این پوشش را خریداری کنید. پارچه کانتینری مناسب چادر کانتینری اغلب از نوع ضد آب خریداری می‌شود.

کاربرد برزنت کانتینری

علاوه بر حمل بار جاده ای از پارچه کانتینری می توان در کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و حمل بار با قطار و به عنوان روکش بار در صنایع مختلف مانند کشاورزی و دامپروری استفاده کرد. بنابراین کاربرد پارچه های ترانزیتی تنها محدود به حمل بار در جاده ها نیست. در واقع از پارچه های برزنتی می توان در بسیاری از صنایع استفاده کرد:

• چتر و سایبان
• چادر های مسافرتی و کمپینگ
• روکش استخر های روباز
• سایبان مغازه و فروشگاه

اترس چادر به عنوان تولید کننده انواع پارچه های برزنتی و مشمع کانتینری ارزان قیمت برای چادر خودرو، چادر مسافرتی، روکش کالا، پوشش استخر، سقف های موقت و چتر و سایبان در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای اطلاع از قیمت محصولات مختلف با کارشناس بخش فروش تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید