چادرهای اسکلتی

معرفی انواع چادر های اسکلتی

نگاهی به انواع چادرهای اسکلتی:

چادر های اسکلتی به نام های چادر های امدادی و نظامی شناخته می شود. این نوع از چادر ها از مقاوم ترین نوع چادر های موجود هستند. چادر های اسکلتی مناسب برای تمامی شرایط سخت و دشوار هستند.

در این مقاله توسط تیم حرفه ای اترس گروپ به بررسی ویژگی ها و خصوصیات این نوع از چادر های مستحکم خواهیم پرداخت.

بررسی چادر های اسکلتی

چادر اسکلتی معمولا از پارچه های مستحکم و مقاوم برزنتی تهیه می شوند. همچنین در طراحی آن ها از میله های فلزی مقاوم استفاده شده است. تعبیه میله های فلزی به جهت حفظ استقامت چادر های نظامی هستند.

به علت طراحی خاص و مقاوم این نوع از چادر ها، در زمینه های امداد رسانی و نظامی از آن ها استفاده می شود. همچنین به علت کاربرد این چادر ها در شرایط بحرانی کیفیت بالا مواد اولیه در ساخت آن ها بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی های چادر های نظامی

علاوه بر تمامی موارد مذکور، باید در نظر داشت که ویژگی های بارز این نوع چادر ها تنها محدود موارد فوق نخواهد شد.

بنابراین فروشگاه چادر جهت افزایش اطلاعات مخاطبان خود و راهنمایی بهتر، به سایر ویژگی های آن اشاره کرده است.

  • دارای اسکلت فلزی بسیار مقاوم
  • طراحی شده برای استتار در موقعیت های نظامی
  • قابلیت اتصال کف چادر به بدنه تشکیل دهنده آن
  • تسهیل در جابجایی و حمل آن
  • دارای دو در ورودی و خروجی
  • مناسب برای استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی

انواع چادر های اسکلتی

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، چادر های مذکور به علت مقاومت بالایی که دارند در انواع چادر های نظامی، چادر های گروهی و چادر های امدادی تولید می شوند.

با توجه به آنکه از چادر های نظامی در شرایط بحرانی استفاده می شود، بسیار اهمیت دارد که برای ساخت بدنه آن چادر های برزنتی با کیفیت و میله های فلزی مستحکم مورد استفاده قرار گیرند.

نتیجه گیری

با توجه تمامی مطالب فوق، باید در نظر داشت چادر های اسکلتی مذکور حتما از مواد اولیه با کیفیت تولیده شده باشند. همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، چادر های اسکلتی در مواقع بحران کاربرد دارند.

فروشگاه اترس چادر با استفاده از مرغوب ترین متریال ها به تولید انواع چادر های نظامی می پردازد. بنابراین توصیه می شود جهت بازید محصولات به این فروشگاه مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید