برزنت دهانه کولر

معرفی مناسب ترین برزنت دهانه کولر

درباره کاربرد برزنت دهانه کولر

جهت ایجاد اتصال مطمئن در حد فاصل دهانه کولر و کانال از برزنت دهانه کولر استفاده خواهد شد. البته تعبیه این پارچه برای ایجاد اتصال محدود به مورد مذکور نخواهد بود، چرا که نصب برزنت در دهانه کولر موجب عدم انتقال صدا و لرزش های کولر به کانال آن خواهد شد.

بنابراین وجود برزنت به عنوان اتصال دهنده و به عنوان لرزه گیر نیز عمل خواهد کرد. همچنین کارایی برزنت به عنوان اتصال دهنده یا لرزه گیر در هر دو سیستم های گرمایشی و سرمایشی صورت می گیرد. البته این نکته حائز اهمیت است که برزنت مورد استفاده در سیستم های گرمایشی، در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی خواهند داشت.

نحوه قرارگیری محصول

ساختار و قرار گیری این محصول به گونه ای است که ابتدا در دو سمت پارچه برزنتی، تسمه ورقی قرار خواهد گرفت. پس از تعبیه تسمه ها، برزنت ها را بر حاشیه کانال کولر و دهانه آن مستحکم خواهند کرد.

بررسی ویژگی های مناسب ترین برزنت

برزنت های مورد استفاده برای کاربرد مذکور، بهتر است از انعطاف پذیری بالا و خاصیت کشسانی فوق العاده برخوردار شوند. همچنین وابسته به نوع سیستم می بایست در برابر رطوبت یا حرارت و گرما دارای مقاومت باشند. از آنجا که تمامی کولر های آبی در فضایی باز قرار خواهند گرفت، این برزنت ها از خاصیت مقاومت در برابر نفوذ آب و مقاومت در برابر تابش های اشعه های مضر خورشیدی برخوردار می باشند.

با توجه به آنکه وزن برزنت های مورد استفاده در چنین کاربردی بسیار اهمیت دارد، بهترین گزینه برای تولید این اتصال ها برزنت های سبک 1 لا 5 لا می باشند.

خلاصه مطالب

با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت، تعبیه برزنت دهانه کولر توسط تجهیزات مخصوصی صورت می گیرد. اما تهیه مرغوب ترین برزنت برای تولید این قطعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

بنابراین توصیه می شود برای تهیه پارچه برزنتی مناسب جهت تولید اتصال برزنتی کولر به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید.

فروشگاه اترس چادر با ارائه انواع خدمات پس از فروش و عرضه انواع پارچه های برزنتی یکی ازتولید کنندگان این محصولات شناخته خواهد شد. بنابراین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول منتخب با کارشناسان فروش این فروشگاه تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید