برزنت 22

ویژگی های پارچه برزنت حصاری

بررسی پارچه برزنت حصاری

پارچه برزنت حصاری یکی از انواع متفاوت پارچه های برزنتی شناخته می شود. این نوع پارچه به عنوان پارچه برزنتی مشبک نیز شناخته خواهد شد.

این نوع پارچه ها با توجه به کاربرد و زمینه استفاده ای دارند، در ساخت آن ها از مواد سنگین استفاده نشده است، بنابراین از قابلیت های برزنت های مقاوم تر و سنگین تر برخودار نمی باشد.

ویژگی اصلی پارچه مذکور

پارچه های برزنتی مشبک بر خلاف سایر پارچه های برزنتی از وزن بسیار پایین تری برخوردار هستند. بنابراین جمع آوری و حمل آن ها بسیار راحت تر می باشد.

همچنین همانطور که از نام این پارچه مشخص است، در بافت آن مشبک های متعددی قرار می گیرد که موجب تنفس پارچه خواهند بود. به این ترتیب می بایست در نظر داشت، این پارچه از مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب ورطوبت برخودار نخواهد بود.

کاربرد پارچه معرفی شده

از آنجا که این پارچه دارای مشبک های متعددی می باشد، به راحتی باد و آب در آن نفوذ خواهند کرد. اما در مقابل می بایست در نظر داشت که ساختار بافت این پارچه به قدری متراکم است، که موجب ایجاد مانع در میدان دید افراد خواهد بود.

به همین علت کاربرد اساسی پارچه مذکور، حصار کشی در اطراف منطقه ای شخصی می باشد. در واقع افراد با استفاده از این پارچه به حفظ حریم خصوصی خود اقدام خواهند کرد. البته این پارچه به عنوان پوشش برخی از مصالح به هنگام حمل و نقل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خلاصه مطالب

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، پارچه برزنت حصاری از مقاومت سایر پارچه های برزنتی برخوردار نمی باشد. بنابراین این پارچه به عنوان یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین نوع پارچه های برزنتی شناخته خواهد شد.

البته با توجه به ضعف در مقاومت آن، دور از انتظار نیست که از متقاضیان زیادی برخودار نباشد. به همین علت تهیه این پارچه به راحتی حاصل نمی شود.

فروشگاه شهر چادر با تولید انواع پارچه ها و محصولات برزنتی، یکی از تولید کنندگان این پارچه ها محسوب خواهد شد. بنابراین می توانید جهت دریافت اطلاعات درباره محصولات برزنتی مورد نظر با نمایندگان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید