چادر برزنت

چادر برزنتی مرغوب

چادر برزنتی مرغوب را با توجه به متریال مورد استفاده در آن می توان مورد ارزیابی قرار داد. برزنت کانتینری، برزنت 3لا6لا و برزنت نانو جزء پارچه های متداول در تولید چادرهای برزنتی می باشند.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

چادر برزنتی

چادر هلال احمر

پارچه های برزنتی تافته شده با پلی استر، معمولا در چادرهای مسافرتی مورد استفاده قرار میگیرند. تهیه چادر مسافرتی در هنگام سفر می تواند گزینه ی مناسبی برای اطراق های چند ساعته یا حتی شبانه باشد. این چادرها را کوهنوردان نیز مورد استفاده قرار می دهند. چادرهای برزنتی مرغوب معمولا دارای خصیصه های مشترکی می باشند. این ویژگی ها شامل ضد آب و رطوبت بودن، ممانعت از تابش مستقیم خورشید و همچنین پوششی مطلوب در برابر گرد و خاک و ریزگردهای موجود در هوا می باشد.

طیف وسیعی از چادرها را میتوان در زمره ی چادرهای برزنتی قرار داد. این چادر ها در خصوصیاتی چون آب گریزی و همچنین عایق وار بودن با هم اشتراک دارند. تفاوت اغلب آن ها در نوع پارچه ی برزنتی  به کار برده شده در محصول می باشد. نام انواع چادر برزنتی موجود در بازار را در اینجا بیان می کنیم:

  • چادرهای برزنت ضد آب
  • چادرهای برزنت مرغوب و درجه ی یک
  • چادرهای برزنت کانتینری
  • چادرهای برزنت ضد نفوذ رطوبت
  • چادر های برزنتی 3لا6لا

گونه های چادر برزنتی ضد آب

گونه های چادر برزنتی ضد آب شامل چادر اسکلتی، مسافرتی و کوهنوردی و… می باشد. خود چادر های مسافرتی مدل های مختلفی را دارا می باشد. چادر برزنتی تک نفره و همچنیم چادر برزنتی چند نفره جزء زیر مجموعه چادرهای مسافرتی می باشد. برزنت پارچه مقاوم با طول عمر بالا می باشد. همین دوام پارچه ی برزنتی می تواند حسن این محصول تلقی شود. زیرا ما می توانیم با یک بار خرید آن برای مدتی طولانی از آن استفاده نماییم. چادر های برزنتی کانتینری یک نوع مرغوب در این حوزه محسوب می شود. معمولا جا به جایی بار در جاده به آن راحتی که ما فکر می کنیم اتفاق نمی افتد.

همیشه صاحبان مشاغل به دنبال روشی می باشند که بارشان به سلامتی به مقصد برسد. پوشش دهی محموله با چادر کانتینری یکی از راه های ایمن برای رسیدن به این مقصود می باشد. هوازدگی محصولات غذایی می تواند یک مورد زیان بار برای تولید کننده تلقی شود. برزنت تنها پارچه ای است که با وارد شدن فناوری نانو می تواند به صورت قطعی از بروز این مسئله جلوگیری نماید.

معاملات کلی و جزئی چادر برزنت

معاملات کلی و جزئی چادر برزنت در نمایندگی های مجاز این محصول در سراسر کشور به راحتی انجام پذیر می باشد. پارچه های برزنت تولید داخل و همین طور پارچه های برزنت وارداتی را می توان از همین فروشگاه ها به راحتی  تهیه نمود. معمولا در خرید عمده ما می توانیم چادر برزنتی را با قیمت مناسب تری خریداری نماییم. ولی خوشبختانه قیمت چادر برزنت نسبت به نوسانات بازار زیاد دستخوش تغییرات نشده است. خرید می تواند به صورت حضوری و غیر حضوری صورت پذیرد. شما قبل از خرید با استعلام قیمت برزنت در بازار می توانید برزنت مورد نظر خود را متناسب با بودجه تان انتخاب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید