معرفی بهترین نوع چادر های کوهنوردی

بررسی چادر های کوهنوردی

چادر های کوهنوردی تنها پناهگاه های امن کوهنوردان حرفه ای محسوب می شود. بنابراین بسیار اهمیت دارد که چادر های کوهنوردی همراه طبیعت گردان یا کوهنوردان از مرغوب ترین مواد اولیه و با کیفیت فوق العاده ای تولید شده باشند.

در ادامه این مقاله توسط فروشگاه اترس چادر به بررسی کاملی درباره این محصولات خواهیم پرداخت.

ساختار چادر مخصوص کوهنوردی

بی شک این چادر های مخصوص باید به گونه ای طراحی شده باشند که در برابر وزش باد های شدید مقاومت بسیاری از خود نشان داده و قابلیت کنترل خود را از دست ندهند.

همچنین وابسته به شرایط آّب و هوایی این پناهگاه ها در برابر تابش مستقیم آفتاب یا در برابر بارش های جوی مقاوم سازی خواهند شد.

بهترین پارچه برای تولید این شکل از چادرها

به همین علت بهترین چادر ها از جنس پلی استر، پلاستیک یا برزنت تولید خواهند شد. تمامی این موارد به خصوص چادر های کوهنوردی برزنتی دارای تمام قابلیت های مورد نیاز برای استفاده در طبیعت خواهند بود.

چادر های برزنتی علاوه بر قابلیت های مذکور از خاصیت کشسانی نیز برخودار هستند و برای تعداد نفرات بالا نیز تولید می شوند.

انواع 

با توجه به کارایی بالا و متقاضیان زیاد این نوع از محصولات، هت رفع نیاز متقاضیان چادر های مخصوص کوهنوردی در انواع مختلف تولید خواهند. این محصولات تابع نیاز و سلیقه مشتری در اختیار او قرار خواهد گرفت.

در ادامه به انواع چادر های مناسب برای کونوردان اشاره شده است.

  • چادر های رو در رو
  • مدل های ژیودزیک
  • طرح چهار چوبی
  • مدل مثلثی
  • چادر مدل گنبدی
  • مدل تونلی

نتیجه گیری

با توجه به مطالب ذکر شده، چادر های کوهنوردی وابسته به نیاز متقاضیان و محل هدف طبیعت گردی آن ها تولید می شوند.

همانطور که اشاره شد،  این چادر هابه عنوان تنها پناهگاه طبیعت گردان عمل خواهد کرد. بنابراین تسهیل در نصب آن ها به همراه تمامی موارد مذکور حائز اهمیت است.

توصیه می شود جهت خریداری بهترین نوع چادر های این چنینی به فروشگاه شهر چادر مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگان فروش اترس گروپ تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید