پارچه برزنتی از کجا بخرم؟

پارچه برزنتی از کجا بخرم؟

پارچه برزنتی از کجا بخرم؟ برزنت یک پاچه در دسترس و ارزان قیمت است. از این رو بیشتر فروشگاه های تولید پارچه صنعتی و ساختمانی، این نوع پوشش را در بین محصولات خود دارند! اما این پارچه دارای انواع متنوعی است که هر کدام کاربرد مشخصی دارند.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

در یک تولیدی یا مراکز پخش فعال فروش چادر برزنتی، می توان تنوع بیشتری از این پارچه را مشاهده کرد. همین امر موجب می شود که مشتری بیشتر راغب به خرید از تولیدی باشد. مزایای خرید از تولیدی را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • صرف هزینه کمتر برای خرید پارچه
  • امکان خرید به صورت عمده و پرداخت هزینه کمتر
  • تنوع رنگ و طرح محصولات در تولیدی پارچه
قیمت پارچه برزنت ارزان

قیمت پارچه برزنت ارزان

بورس پارچه برزنت تهران

اترس چادر به عنوان بورس پارچه برزنت تهران، به صورت حضوری، اینترنتی و آنلاین نسبت به فروش پارچه برزنت اقدام می کند. بیشتر فروش شرکت از طریق سایت و به صورت غیر حضوری انجام می شود و خوشبختانه مشتریان از این خدمات رضایت داشته اند. البته امکان خرید حضوری در تهران نیز برای کسانی که قصد دارند که محصولات را از نزدیک ببینند، فراهم شده است.

فروش عمده معمولا به صورت ارائه طاقه و رول برزنت می باشد. این رول ها در طول های 50 تا 100 متری نیز تولید می شوند. قیمت پارچه برزنت در این صورت بسیار کمتر از زمانی است که شما قصد خرید آن را بر اساس مترمربع دارید. در واقع برزنت به صورت متری نیز فروخته می شود اما هزینه بیشتری توسط مشتری در این صورت باید پرداخت شود.

ویژگی های پارچه برزنت چه هستند؟

برزنت ضد آب است و همین ویژگی سبب شده است که دارای کاربردهای متنوعی باشد. از این رو شما می توانید این پوشش را بر اساس جنس، رنگ و ضخامت آن در فضای مورد نظر استفاده کنید. برزنت کولر، برزنت شفاف، برزنت شمعی و … تنها بخشی از انواع این پوشش آب گزیز هستند. در ادامه برخی از ویژگی های این پوشش را ذکر خواهیم کرد:

  • جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب
  • بالا بودن میزان کیفیت پارچه برزنت
  • قابل استفاده برای دوخت انواع چادر برزنتی مانند چادر مسافرتی
  • مقاوم در برابر نور و عدم تغییر رنگ
  • تنوع رنگی و طرح
  • تهیه شده از الیاف مقاوم

همانطور که مشاهده می کنید این پارچه دارای ویژگی های متنوعی است که تنها به چند مورد از آنها اشاره شد. این پارچه در عین حال که از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند، از تعریق نیز جلوگیری می کند. به این طریق که امکان عبور هوا از طریق روزنه های آن در برخی از انواع این پارچه وجود دارد.

خرید برزنت ضد آب

بیشتر انواع برزنت به صورت ضد آب تهیه می شوند. حتی برزنت ها با لایه های کم نیز دارای مقاومت نسبی در برابر رطوبت هستند. از این رو شما می توانید انواع برزنت را بر اساس کاربرد آن، از طریق سایت و به صورت اینترنتی خریداری کنید. البته امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان فراهم شده است و خوشبختانه با استقبال مخاطبان این مجموعه روبرو شده است. در مقاله ” پارچه برزنتی از کجا بخرم؟ ” ما به صورت کلی به بیان ویژگی های برزنت پرداختیم.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید