پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب معمولا به تمامی انواع پارچه برزنت اطلاق می شود. اما برخی از انواع آن، مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب دارند.

به عنوان مثال برزنت های تهیه شده با الیاف مصنوعی مثل پلی استر، از نفوذ آب جلوگیری می کنند.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه اترس چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد. از این رو پارچه برزنتی بسیار پرفروش است.

این پارچه های ضد آب به همین دلیل کاربردهای متنوعی دارند. یکی از ویژگی های اصلی هر پارچه برزنت، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت است. به گونه ای که این نوع پارچه آب گریز طراحی شده است. به طور معمول در انواع متنوع آن مانند کانتینری و ترانزیتی، پلی استر، شمعی و … این ویژگی به طرز محسوسی دیده می شود. برخی دیگر از ویژگی های پارچه های ضد آب شامل مواد زیر می باشد:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و محیطی
  • مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه های مضر آن
  • سبک و دارای ضخامت های مختلف
  • قابل استفاده برای صنایع مختلف
پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب

خرید پارچه برزنت ضد رطوبت

شما می توانید انواع پوشش برزنتی را با قیمت ارزان و مناسب از طریق تولیدی خریداری کنید. در این صورت هزینه کمتری برای خرید پرداخت خواهید کرد. فروش پارچه برزنت آب گریز به صورت متری است. به این معنی که قیمت هر مترمربع بر اساس قیمت روز تعیین و به مشتری ارائه می شود. همانطور که می دانید این نوع پارچه انواع گوناگون دارد. از همین رو، هر کدام نیز دارای قیمت متفاوتی هستند. از این رو باید در هنگام خرید برزنت ضد آب به این نکته توجه کنید.

پوشش های برزنتی برای پوشش سقف، سایبان، چتر و سایبان های متنوع، چادر خودرو و … کاربرد دارند. هر کدام از این محصولات از پارچه خاصی بهره می برند. از این رو قیمت خرید آن ها با یکدیگر متقاوت است. خرید پارچه باید بر اساس کار مورد نظر صورت بگیرد. به این معنی که باید شرایط نصب پارچه در نظر گرفته شود و بعد از آن اقدام به خرید پارچه کنیم.

فروش برزنت آب گریز از طریق تولیدی

همانطور که گفته شد، برای کمتر شدن هزینه ها، باید نسبت به خرید پارچه از مرکز پخش یا تولیدی اقدام کنیم. در غیر این هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنیم. در تولیدی تنوع بسیار زیادی وجود دارد و قیمت محصولات ارزان تر است. از این مشتیان برای خرید متراژهای بالا و عمده تولیدی فروش برزنت را انتخاب می کنند. در تولیدی انواع برزنت ضد آب با رنگ و کیفیت متنوع در دسترس است و مشتری می تواند بر اساس متراژ مورد نیاز، پارچه را خریداری کند.

اترس چادر به عنوان یکی از مراکز پخش پارچه برزنت فعالیت دارد. فروش برزنت تنها به صورت حضوری نیست و امکان خرید اینترنتی برزنت از طریق سایت نیز وجود دارد. این موضوع موجب می شود که مشتری بتواند به مقایسه قیمت ها و ویژگی محصولات بپردازد. صرفه جویی در وقت و هزینه از مزایای خرید اینترنتی پارچه و چادر برزنت می باشد.

پارچه آب گریز برای دوخت چادر برزنتی

از پارچه برزنتی آب گریز معمولا برای دوخت چادرهای مسافرتی و یا چادر خودرو استفاده می شود. انواع چادر های سقفی نیز باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. در غیر این صورت کارایی خاصی نخواهند داشت. به ویژه برای چادر خودرو، در صورت نفوذ آب، خودرو دچار آسیب خواهد شد. از این رو بهتر است که قبل از هر چیز نسبت به ضد آب بودن پارچه مورد نظر اطمینان حاصل کنیم.

شما می توانید از پارچه های سه لا شش لا و یا پارچه برزنت کانتینری برای دوخت چادر استفاده کنید. البته نوع استفاده از چادر نیز می تواند روی انتخاب نوع پارچه ضد آب تاثیر مستقیم داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید