برزنت 2 لا 3 لا

چادر برزنتی درجه ی یک

چادر برزنتی درجه ی یک را میتوان  براساس مواد تشکیل دهنده ی آن مورد ارزیابی قرار داد. همچنین پروسه ی تولید نقشی کلیدی در کیفیت پارچه ی چادر برزنتی ایفا میکند.

مجموعه اترس چادر اولین و بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات برزنتی و مسافرتی مانند: چادر برزنتی، چادر برزنت، پارچه برزنتی، پارچه برزنت و محصولات مسافرتی در ایران است.

برزنت 1 لا 5 لا

برزنت 1 لا 5 لا

چادر برزنتی یکی از پر طرفدار ترین روکش هاست . همانگونه  که از نامش پیداست، از پارچه ی برزنت تولید می شود. همانطور که  اکثر ما میدانیم برزنت نوعی پارچه ی ضخیم، بسیار سخت و محکم است. برخلاف تصور ما ، این پارچه ها دارای انعطاف پذیری نسبتا خوبی هستند.  یکی دیگر از ویژگی های این پارچه غیر قابل نفوذ بودن آن ، در برابر مایعات میباشد. همین امر سبب شده خریداران از آن به عنوان عایقی کم ریسک برای حفاظت از محموله خود استفاده کنند. چادر برزنتی انواع گوناگونی را دارا میباشد.

کیفیت پارچه برزنتی

چادرهای برزنتی دارای تار و پود به هم فشرده ای میباشند. همین تراکم بالا در ایجاد سطح کیفی بسیار خوب در این نوع پارچه ها موثر است. پارچه ی برزنتی دو گونه ی اصلی و عمده دارد. که ما آن را به دوسته تقسیم میکنیم. یکی از آن دو دسته برزنت پنبه و دیگری برزنت پلی استر پنبه می باشد.

چادر برزنتی درجه ی یک کاربرد های مختلفی دارند. یکی از آن کاربرد ها، پوشش و ضد آب کردن محیط و وسایل نقلیه می باشد. چادرمسافرتی یکی از نمونه های پر کاربرد این محصول میباشد.

قیمت چادر برزنتی

ریز فاکتور های زیادی در تعیین قیمت چادر برزنتی وجود دارد. یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده ی  قیمت آن، بستگی به نوع چادر برزنتی دارد.همانطور که میدانیم چادر برزنت دارای زیرمجموعه های نسبتا گسترده ای می باشد. ما به اختصار چند نوع از پر کاربرد ترین آنها را نام می بریم.چادر و کاور برزنتی ماشین، چادر برزنتی پوشش سقف و چادر مسافرتی از موارد پر استفاده ی ین محصول میباشند.

فروشگاه های چادر برزنتی

امروزه حضور برند ها و فروشگاه های معتبر داخلی، موقعیت بهتری برای خریداران جهت یک انتخاب هوشمندانه و خوب فراهم نموده.  وجود نمایندگی های معتبر محصولات برزنتی در تهران ، البرز و سایر شهرستان های آن ، از جمله فردیس کرج به ما در خرید آسان ، درست و بهینه کمک شایانی میکند.

علاوه بر خرید حضوری، خرید اینترنتی نیز، یکی از گزینه های پیش روی خریدار می باشد. ما با یک سرچ ساده به لیست بلند بالایی از این مراکز فروش اینترنتی دست پیدا میکنیم. ولی همانطور که می دانید، خرید چادر های برزنتی به صورت اینترنتی  باید حتما از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر و مجاز صورت گیرد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید